Voting

Tuesday, October 19, 2010

Due date,,,Due date..

hey..it been a busy week few days ago..
and lot of things has happened..

teach me how to be strong and stay positive..
thanks for my family members whose give me a support..
love u all's..

skrg nak nak library ngan rumate...
kunun2 nak stay sana sampai siap la hr ni..
hope dapat la..
nak siapkan Proposal Final Year Project...

hanya tinggal nak update objektif ngan literature review je lg..
yes!yes! yes! i can do it..


bak kata pepatah yg aku slalu gunakan dl...
'nothing is impossible'...

xda benda lain yg lbh penting skrg,melainkan my study...
but still gunakan masa yg ada untk FB~ing and Blogg~ing...
hehehhehhehehhehhe...

lately,I've been enjoy my days so much..
busy with the family day..
dapat nombor last plak 2..
bak kata rumate..
but,im not the loser..they are the loser!!

hahahhaa..benar juak ia..
aku terima la..


anyway...nak mandi dl..
klu nanti ada idea nak mengarang lagi...
aku teruskan kayyyyyy..


heyy....love my new blog??
me too..
pinkyisshhhhh neyyyy..

xoxoxooxooxoooxx mmmuuuaaaahhhh~~~~











No comments:

Post a Comment