Voting

Tuesday, July 27, 2010

trying to ignore....

lately,i've been ignoring someone because of something...
i know it was a stupid attitude coz i already know the truth about it!

aku buat semua ni bkn ape..nak mngelak pergaduhan bha..
kan mulut aku ni jahat sket..(sikit je laa)...
so,better Shut Up laa..then saying to much thing that will make u Feningggg**


tapi,mengumpat gak la ngan si kazen aku 2 klu dh xtahan..hahah..
lantaklaa...janji aku bahagia..

tapi juga(sekali lagi)....bg aku laa...klu dh xsuka 2...
jgn la layan kan??...bg la *chan* la ngan org lain yg nak..
cibey tol la....aku tgk..huh!

tp(again)..nak wat camne.kte xleh nak stop org sesuka ati jer..
bknnye kte anak raja ke..Tuhan ke nak stop dorg mcm 2..
so..im trying to understand..n that why i ignore them..

sbagai manusia..mmg la xlengkap laaa kalau x buat sesuatu benda bodohkan???
boleh mmg boleh...tp kurengkanlaa...

Bak kata lecture aku yg mGm tuh...belajarlahh menerima takdir..
tgh belajar la ni..tp x ckup iman..hahahhah
jahat kan???
main2 pl ngan nasihat urg tua..

bha...mau jln pg jumpa si Dr.Sarjit sy ini...
Tesis belum lg bincang sama dia...slalu jak Bizi ngan meeting..
almaklum laaa...Ketua Jabatan..
aza aza!!!! Fightinggg!!

No comments:

Post a Comment